نگاه من به زندگی ...

نمیدونم دانستن اطلاعاتی مثل سن ،جنسیت، دین و مذهب و یا حتی سطح تحصیلات و چیزهای دیگه چقدر برای مخاطب من مهمه؟؟؟؟ اما برای من که سالها وبلاگ نویسی کردم تجربه خوشایندی نبوده،چون تمام این چیزهایی که نام بردم گاهی ناخودآگاه فقط باعث یکسری پیش داوری ها و موضع گیری های دوستانم بوده پس چون هدف این وبلاگ فراتر از اینهاست ترجیح میدم از بیانش خودداری کنم.
این وبلاگ منعکس کننده نگاه من به زندگیه....
چیزهایی که لذت میبرم و یا شاید دوست ندارم رو با دوستانم به اشتراک میذارم.
در زندگی من هیچ چیز به اندازه کتاب و موسیقی برام لذت بخش نیست پس قطعا کتابهای زیادی رو معرفی میکنم و صد البته معرفی و نقد این کتابها فقط برداشت شخصیه من از اون کتابهاست و شاید مورد تایید خیلی از دوستانم نباشه.سعی میکنم قسمتهای تاثیر گذار اون کتابها رو هم براتون بذارم شاید برای شما هم جالب باشه و ترغیبتون کنه به مطالعه اون کتاب.
اما برداشتهای روزانه خودم از جامعه رو هم منعکس میکنم که شاید مذهبی ،فرهنگی، اجتماعی و شایدم سیاسی باشه...که البته این مورد آخر رو سعی میکنم کمی ازش دوری کنم..
در مورد نام وبلاگ و نام مستعار من یعنی (مویان)هم بد نیست یک توضیح مختصر بدم:
این نام ریشه چینی داره به معنای « کسی که حرف نمی زند» که نام مستعار یکی از نویسندگان مورد علاقه منه که قطعا در آینده بیشتر ازش مینویسم....
تو زندگیم یاد گرفتم کمتر حرف بزنم و بیشتر فکر کنم چون معتقدم که کسی که حرف نمیزنه بیشتر و عمیق تر فکر میکنه
همیشه شنیدن نظرات و پیشنهادات و حتی انتقادات چه در محیط کار و زندگی و چه در فضای مجازی برام جذاب و لذت بخش بوده پس این رو ازم دریغ نکنید....